onsdag 24 december 2008

Natt igen

Så, då var julafton slut för den här gången, bara ett år kvar till nästa :P. Det var trevligt; ett hus, fem personer och fyra katter. Jag sov ju inte så mycket natten till idag på grund av temperaturmissödet, men det är fixat nu, så jag är tillbaka i min kära bod igen. "Min friggebod är min borg" som man säger. Eller "Borta bra men friggeboden bäst". Och så vidare, ni fattar vinken.

På tal om jul; palla Kalle jävla Anka. Samma skit varje år, och det är inte ens särskilt roligt. I och för sig, det är extremt mycket mer intressant än allt annat skräp som går varje julafton för att det är tradition. Typ julavsnittet från "Svensson, Svensson". Vem fan tittar på det för att det är bra? Var det nån som gjorde det när den gamla serien gick? "-Hur ska vi göra med nubben?" "-Har inte du en flaska Clearasil som Pappa kan få smaka" Ha-fucking-ha! Hoppas inte det. Och så den nystarten som de kom med nyligen, don't get me started. Vems jävla idé var det? Fanns det inte en långfilm också? Yay, svensk humor. Fy fan.

Jaja, jag fick i alla fall en ny DVD-spelare, så nu kan Erika få tillbaka sin. Hoppas att den här håller bättre än den förra. Fick dessutom en bok som mina föräldrar gav mig redan förra julen. Såna misstag leder jultidningsförsäljning till, och ändå tillåts det fortsätta. Skamligt, tycker jag.

3 kommentarer:

  1. Bra med DVD-spelare. Och nej, Svensson-serien har ALDRIG varit rolig. Aldrig. Någonsin.

    SvaraRadera
  2. Vadå samma?
    Det var ju flera minuter av nytt och spännande material? En hund som tror att han är en superhjälte, fast han inte är det - Sjukt bra!

    SvaraRadera
  3. Okej då, superhjältehunden och en stor elektronisk skylt som EXPLODERAR för att den ramlar omkull är väl ganska intressant, antar jag. Om inte annat så för att få veta vad fan som var i den där skylten.

    SvaraRadera