onsdag 24 december 2008

Nummer ett

Okej, då så. Ett försök till blogg. Jag har försökt en gång förut; det resulterade i två inlägg innan jag tröttnade och glömde bort den.

Nu sitter jag ute hos mina föräldrar i Kolmården. Klockan är mycket men jag är fortfarande uppe, eftersom sladden som förser den friggebod som jag sover i med el har gått och blivit kaputt. Det är sj grader där inne nu och det sjunker hastigt, så jag tror inte att det är särskilt behagligt att sova där. Jag har burit in sängkläder och skit till vardagsrummet, så får jag väl sova här inatt och se om vi kan fixa det imorgon. Hoppas det, det var skönt att ha ett ställe för mig själv här...

Jaja, nu är det julafton i alla fall, så god jul till alla som läser det här, vilka nu det skulle vara. Jag har hittills varit förskonad från julmusik (nåt av det värsta jag vet) men imorgon kommer jag nog inte undan längre. Julfilmer (något jag avskyr nästan lika mycket som julmusik) har jag dock sett, alldeles för många. Om jag tvingades välja mellan att se Tim Allen som jultomte igen eller sova i min iskalla friggebod resten av året, så sulle jag nog bära tillbaka sängkläderna dit ut and never look back. Fy fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar